Donut's sweeties

Wednesday, August 31

i hate yuu but i love yuu more

kao , aku benci kao . kao dah kaco future aku . sebab kan kao semua dah berakhir , sebab en kao aku macam ni haa . kao nak tahu aku jadi ape ? sorry tuh bukan masalah kao dah sekarang . aku benci kao ! aku benci kao sangatsangat . tapi aku sayangkan kao lebih daripada aku bencikan kao . kao kenapa siksa aku macam ni haaa . ape dosa aku kat kao ? salah aku nak sayang kao ? dah kenapa kao layan aku lao kao tak suka aku dari awal ? semuanya persoalan yang aku nak tanya kao . tapi aku tahu kao tak boleh nak jawab or maybe jawapan kao , kao cume keciankan aku or aku yang paksa kao . tapi hakikat sebenar kao pon tahu kan , aku tak paksa kao . ip aku tepok sorangsorang tangan takkan berbunyi , hemmm . i love you so hard to hate u . so hard to forgot all about u . but u ? aku tahu kao dah lupakan segalanya kan . nasib aku . hemmm , lepas kao dapat aku , kao tinggal aku . but y ??? hemmmm aku mampu mengeloh je . sekian . . .

3 comments:

HASH said...

alahai, sabaq jak laa weyy. kejar sampai dpt kebahagiaan kau tu !

Teddy Dunkin said...

dah hilang dah wey semua . macam dah terlambat plak ! puihh !

cbis core said...

hum betapa sakintya perasaan nie kan..ko sabo2 weyhh