Donut's sweeties

Wednesday, August 31

aku sememangnya salah

oke 1stly tengs lah kao nasihatkan aku , aku dah tengok , terharu . aku bahagia kao dah berubah k , aku tak tipu . aku bahagia , tp tuhan paham kan pasaan tak leh dipaksa . kao tahu kan fitrah aku camna ? aku tak normal cam pompuan lain . sape nak terima aku . kao penah fikir tak yang tuh ? dan pasaan aku ada 2 , camna aku nak buat , inside aku lelaki luar aku pompuan . aku nak buat camna ? aku tak minta dilahirkan pon cacat macam ni . kao ingat aku tak sedih . oke , mainan pasaan , mmg betul semua tu , tp perasaan aku ume ade kao . aku nak buang tp tade sedikit pon pasaan aku terhakis , sesaat pon aku akan tetap ingatkan kao . yes ! aku tak lama sebab kecacatan aku , kao paham kan ape aku maksudkan ni . aku sayang semua yang sayang aku . tapi aku batin aku tak boleh lari . tak senang nak betulbetul berubah , aku keliru dengan diri aku sebenarnya , aku tak kenal diri aku . aku tak tahu ape yang dah jadi , aku tak sedar masa dah berputar . silapsilap aku hanya boleh melihat je orang di sekeliling aku tanpa boleh panggil dorang . time tuh aku nak menyesal pon tak guna kan ? tol cakap kao . semuanya betol , tapi kurekure aku tak boleh tanpe kao . aku tak sanggup pon tak tengok kao walaupon sehari . aku menangis keluar air mata darah pon dah tak guna , semua dah berlaku . tapi ape aku nak kao tahu , aku gembira dengan perubahan kao ni . terima kasih dan minta maaf aku tak boleh untuk lupakan kao walaupon kao merayu suroh aku lupakan kao k . i can't ! AKU SAYANG FAMILY AKU! AKU TAK PEDULI DENGAN KEHIDUPAN AKU . sekian . . .

No comments: