Donut's sweeties

Monday, August 29

Hari raya , bufday and mine

aku tak tahu hari ape patot aku sambot bap ada 3 kisah lam 1 hari ni . hari raya mmg aku hepy bap dapat dekat ngan semua family aku , bukan senang dah lepas ni na balik umah . timetime ni la aku kena amik peluang merapatkan diri ngan family aku , tambahtambah abah aku . kena ah amek hati na pat D1300 ! HAHA . second is bufday sumone yang satu ketika tuh penah membahagiakan aku , tapi aku tak boleh a wish sangat bap aku tak boleh wat macam tu . pada si yang bufday hari ni , aku ucapkan kao samat hari lahir k . aku harap hubungan kao ngan si dia lebih bahagia walaupon kita dah tade ikatan pape aku tak penah berhenti berharap . aku nak kao tahu aku takkan ada tarikh expired aku tunggu kao :) lastly tarikh ni lah aku bg jawapan tok c capital Y ni , :) will u be mine ? haha . kelakar la weyy , kao banyak cakap lah , aku senang kawan ngan kao , aku tak sempat habis kao dah potong kan . lao aku kol mmg tak penahpenah cukup la en , ip kao kol pai lebam kita cakap en . ah tak cukup dengan kol , kao ajak skype :) dah habis sambung lak text . kao tak bosan kan dengan aku ? haha . tengs lah sayang kan aku . aku sayang gak kat kao :) lao kao setia ngan aku , insyaallah aku setia ngan kao ngan tunai en janji aku tu k . * SELAMAT HARI RAYA DAN SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 53

No comments: