Donut's sweeties

Friday, August 26

bluetooth vs inframerah

:) story ni aku nak cer bukan pasal ape , aku cume nak luahkan ape yang tak terluah selama ni . actualy , baru 2,3 hari ni . hemm , aku tak mampu lah wey na cakap rindu kat kao , kalao aku sent bluetooth gune infrared boleh ? haha . to capital Y , untung la dapat domo kan , awak , ingat ea bday saye tahun depan nak teddy besar punya ye . plisss * im begging u . haha . to u , thanks lah tunggu aku , selama ni tade pon org yang sanggup tunggu aku . * terharu lah sipot . haha . dan secara tibetibe virus rindu datang . haihh ~ aku pon dah tak tahu nak buat ape , kalau aku buad tak tahu , makin menjadijadi plak . org cakap makanan untuk hati adalah kasih sayang daripada hati yang ikhlas kan , tp bagi aku tu semua dusta ! tade pon macam tu . kao aku mengaku aku rindu kao ni . lagilagi dah bday kao nak dekat kan , aku tak tahu ape patot aku buad , tunaikan permintaan kao , taopon aku selfish terusterus dengan pendirian aku . aku tak mampu nak celebrate bday kao , sedey sangat , macammacam aku plan sebulan sebelum ni lg weyy . apa yang ada ? habok pon tadak . kao nak tahu kalau la infrared uh kao boleh nampak , mesti  kepala kao asyik langgar je dengan dya sebabnye terlampau banyak aku dah post kat kao . aku nak kao tahu aku rindukan kao . rindu semua tentang kao , ramai org cakap aku tak malu sebab kemarok kat kao . tp hakikatnye ade dorang paham ape aku rase , ade dorang rase sakit yang aku tanggung . dorang cume mampu cakap je , pahamnye tidak . cume aku je yang boleh tenangkan diri aku , cume aku je yang boleh lupekan kao walaupon aku tahu aku tak mampu . aku nak text kao tp aku takut , takut ganggu kao . aku teringin nak dengar suara kao , tp aku takut kao marahmarah aku . * kalau aku rindukankao , aku mesti kua balkoni tengok je langit sebab bila aku tengok langit mesti aku nampak kao . tp kao sangat tinggi . aku tak sampai nak dapat kao , hemmm . nah kali ni , aku bg kao infrared yang terang menyala kat kao . dalam tu tulis IMISSYOU 459 :) sekian , terima kasih .

No comments: