Donut's sweeties

Thursday, August 25

hurt to be single

korang rase single tuh seronok ke ? memang lah bebas dari tanggungjawab kan tp korang tak rase menda tuh
mengangkat diri korang kepade keadaan sunyi dan sedih . aku boleh rase keadaan tu sekarang ni , perh ! tertekan wok ! haha , aku memang sunyi doh , korang boleh rase tak apa aku rase sekarang . payah kan , time kite ngan kawankawan kita bermesra ngan awek masingmasing . time uh macam langit timpa kita wok ! satu perasaan yang luar biasa mengalir lam diri ouh , perasaan yang sukaar aku nak gambarkan doh . timetime tuh lah air mata nak jatuh , time tu lah kita boleh rase alangkah baiknya kalau mase dapat diundurkan balik , alangkah baiknya kalau si dia masih berada di sisi kita hari ni . tapi sekelip mata kita tersedar bahawa semua tuh hanyalah mimpi sematamata yang mungkin tak akan menjadi kenyataan . ape yang aku tahu , dya sekarang dah bahagia dengan hidup baru dya sebagai seorang yang baru . aku , aku ni tetap menanti entah berapa lama . Kenyataan nye aku dah tak tertanggung pedih yang telah dya guris . aku dah fed up hidup macam ni , sampai bila aku nak tengok je org lain bahagia , hepy . aku dah tak sanggup nak terusterus macam ni . tp aku tak terbuka hati untuk sesiapa lg pon , hati aku hanya milik dya . padahal langsung sedikit pon dya tak pedulikan aku ni , baik aku buka hati aku dkt sumone yang tunggu aku kan . hemm , but perasaan tak boleh dipaksa kan , aku yakin aku takam boleh sayang org lain macam mana aku sayangkan dya ni . jantung aku hanya akan berdegup kencang bila aku pikirkan dya bukan org lain , tangan aku hanya akan berpeluh kalau dengan dya dan bukan org lain . semua tuh takan terjadi kalau dengan org lain , aku mungkin hanya boleh menyayangi tapi bukan mencintai . semakin lama aku pendam perasaan rindu aku , semakin sakit aku rase . semakin aku ignore dya hari demi hari tetapi semakin kuat ingatan aku dekat dya . ya allah , hambamu yang kerdil ni , tak mampu melupakan dya walaupon sesaat pon . aku perlukan pergantungan . aku perlukan seseorang , ku perlukan teman . beban yang aku tanggung ni dah terlampau berat untuk aku pikul , aku tak cukup kuat . aku tak kuat tok lalui semua ni . ape yang aku perlukan hanyalah dya . aku cume mampu menangis . sekian . . . .

No comments: