Donut's sweeties

Sunday, November 18

NEW POST

salam , fuhhhfuhhhfuhhhh apa ni berhabuk nau blog aku . dah macam setahun tak update . look , aku busy plus memang tada mood pon nak usha blog-blog ni huhuhu . is it problem to u ? naaaa , aku bosan actually . okey =.= back to story , i was though blogger ni memang tak penting but aku silap . Actually blog ni is satu laman sosial yang penting untuk kita,yeah not all of us , but among of people use this to express their expension . how come you kata blog tak penting kan , hemm . ok let's think dalam dalam , even lecturer sendiri kata pon most student meningkat markah exam in writing if dia ade blog . Hahaha , i do not know is it true or what ni memang ape yang aku dengar sebijik sebijik dari lecturer repeat* sebijik sebijik k aku dengar . ehh , aku ade banyak story kalau nak cerita semua alamatnya tak bertiduran lah aku malam ni .  ok lah next time aku tulis entry what happen on my this year . cehh macam ada plak orang nak tahu . hahahha , ok lah pembuka bicara aku bagi usha dulu picture aku from lamelame dulu . jengjeng !

 looklook , ni 3 months ago ! see, kan dah lame dah picture ni . Abu beautiful lah , is it ? 

 see,im happy with her . My only gay in this universe . yeay !

 I will give you anything you want just to keep you smile .

 

 seeee , semua dah jadi BG(budak gemuk) . heee

 muka kesejukkan . boleh nampak tak keseronokkan kitaorg !

 aku ade anum . werk ! Hahaha , dara pujaan teruna . HAHAHA

 bala tentera aku sepanjang tahun yang hebat ni . ni barisan hadapan !

 


 muka macam mintak kaki je kan . berrrrr !

 

actually kan , banyak lagi picture aku nak letak tapi nantilah kang ada lak orang berangin ! huwaaa . hahaha ! Abu , adi miss you . abu , adi nak abu . hem ILY ! 



  

 

No comments: