Donut's sweeties

Thursday, March 15

crying is killer

Two more day weyy na anniversary kita, 5bulan takkan sanggup nak lepaskan macam tuh . aku yang mulamula tak sayang kau sangat now bila aku dah sayang kau yang terlampau dah jadi macam gini . nak cakap ni hukum karma tak jugak sebab aku tak pernah buat orang tetapi aku yang selalu kene . shit , god why you so cruel to me . Bubu sajja kan nak kenakan d , betol tak ? kau nak tengok perangai aku kan ? FUCK ! ok fine , facebook aku dah deacctive . puas hati bubu ke ? buu nak d buat apelagi buu ? come on , buu cakap je buuu , terjun bangunan ? lompat dalam sungai taik pon d sanggup buu , ape ape ? propaganda sebab nak dapatkan perhatian kau bubu ? sape cakap tu ? pukimak betol , kau tak nampak ke bahlol aku betol betol sayangkan dia ! kau nak aku korek buah hati aku bagi tunjuk depan kau baru kau percaya aku sayangkan dia ke mangkuk ? kau sape na judge sayang aku kat dia ? oke now , oke sayang d ngaku its all my fault d yang mulakan dulu sebab kita gado dari 1st kita gado sampai now . semua d , d yang jahat amat . im bad person , oke sayang . bubu tak pernah salah . d salah , d salah i was wrong sayang . sorry , im begging you im sorry . Ohmygod im in love with you fashya aireen . please i love you take a note keep my word k . sorry again  



fashya aireen im so sorry 

igive my heart for you

if you leaveme i will broken
lots a love : teddy

1 comment:

Anonymous said...

blogwalking here...