Donut's sweeties

Tuesday, November 1

For the last time

Oke , kau sebelum aku nak tulis pape ni , kau jangan marah aku lak . aku memang sayang kau lah , aku just nak cakap something yang penting je . first , Fashya , terima kasih a.k.a thank you sangat sangat sebab sabar dengan    perangai pelik , palat aku ni . aku hargai kau sebab kau berusaha untok paham kehendak aku . benda ni bukan aku nak tau . aku pon tak boleh nak control hati aku , aku harap kau sabar je k . sikit lagi je kau sabar dengan aku k . 2nd , aku bukan sengaja nak buat kau sakit hati , aku bukan sengaja nak gadoh ngan kau hari2 , aku bukan sengaja nak rindu ex aku , aku bukan sengaja nak buat kau menangis jugak and aku bukan buat buat menagis sebab nak kau pujuk aku padahal kau memang tak pon pujuk aku . aku rindu ex aku bukan aku nak tao bubu , kau kene paham , sebab dulu dia satu satunye pompuan yang buat aku gila kat dia . tapi dia dah sakitkan hati aku buu , aku dah terlampau sakit . aku dah tersangat malu , kau paham kan . kau pon ade ex kan bubu ? aku bukan sukesuke nak usha blog dia buu , aku bukan nak pon harihari tengok pic dia . tapi aku tak tahu kenape dengan aku ni buu ? aku tak hargai orang yang sayang aku . aku taknak benda yang same jadi dekat kau . so , aku minta maaf , aku banyak sakitkan hati kau bubu . sabar k , aku buat habis baik tok jage hati kau . so , kau pon tak payah ahh gangster sangat ngan aku , sebab aku memang tak biase . k deal ea buu ?




No comments: