Donut's sweeties

Tuesday, October 25

SUDDENLY ! LOL *

LOL ~ oke fine , aku kat sini dengan sejuta kata nak luahkan dekat dear blog aku . haha . aku tak tahu dengan perasaan aku time ni . nak cakap serabot , pon tak jugak sebab memang aku tak rasa ape2 pon lau aku dekat ngan dya . ni kan lao text dya . Oke , kalau rase sayang tu ade lah , tapi tak lebih . aku sayang dya macam aku sayang budakbudak rumah aku . Hello ! aku dah kapel ngan dya kan , ape lah masalah kalao kao bagi sepenoh perasaan kat dya . susah sangat ke wahai teddy . past is past kan , dya tetap ex kao . kao memang tak boleh nak get back ! she's not belong's to you anymore . she's already abandoned you lahh , wake up lah babe . Kao dengan new life kao kan , so move on babe . Tak payah kao na meraung sangat lah . you not her type , she not choosing you . make up ur mind sikit , kao stop lah rindukan dya . puas dah kao pujuk dya , puas dah kao menangis , puas dah kao tebal en muka kao merayu kat dya kan ? ape lagi kao nak tedy . hargai ape yang kao ade sekarang . oke , ni jawapan aku , aku memang takkan boleh lupakan ex aku tu , cinta aku dekat dya memang payah nak hilang and i not sure pon benda tuh boleh hilang . sebab tu ramai yang penah caka , jangan senang2 sayangkan orang . memang payah weyy aku nak accept org lain , dah seminggu aku kapel pon tak leh sayang dya weyy . dya sendiri tahu malam tu depan dya aku menangis sebab kao . its not to easy nak lepaskan kao tahu . buat mase ni , tu je aku nak luahkan . tengs

No comments: