Donut's sweeties

Friday, October 14

miracle surely come

sayang , even macammana kao benci aku pun , aku time lah . taktahu lah kalau tu cume perasaan aku je yang pikir kao benci aku en . tp kuad doh hati aku cakap tu untuk aku . hemm , membe aku tak bermaksud pon nak cakap cam tu . tp maybe dorang nak protect aku , dorang tak kenal kao . dorang tak tahu kao camne . aku je tahu kao macam ne . kao tak penah amek advantage kat aku . kao ikhlas kawan aku . setiap pertemuuan semua kerja allah kan , even kita kenal just lam fb je . jumpe kao pon boley kira ngan jari lg . haha , tapi caye lah wey aku tak penah lupa semua tu . im sure kao mesti dah buang semua tu . kao nak tahu aku hepy siak nampak kao pakai aku punya baju tuh . haha . sewel en ? kao tak paham . aku selfish kan ? tak paham pasaan kao . tak penah pikir hati kao . aku minta maaf k . aku tak sempurna tok kao . tapi 3bulan dah aku tunggu kao . tak membjuktikan lagi ke aku punya sayang kat kao ? aku kena maki , marah semua aku sabar je sebab aku yakin aku cume tok kao . HAHAHA ! AKU TERTEKAN NI . DAH TA LARAT NANGIS !!!!  AKU GEMBIRA AKU TERTEKAN ! TERIMA KASIH SEMUA !

No comments: