Donut's sweeties

Saturday, October 15

If one day datang sumone yang betolbetol sayangkan aku , i am sure i will choose you .
If aku diberi selambak duit aku taknak duit tu aku pilih kao je . If aku diberi peluang hidup selama 100 tahun , aku lebih rela weyy hidup sehari just nak habiskan hidup aku cume dengan kao . If aku diberi 2 pilihan nyawa ataupon kao kan aku terus pilih kao je weyy . sebab kao nyawa aku . Honestly , aku memang tak boleh pon hidup tanpe kao ni . Tapi aku tahu kao dah bahagia tanpe aku kan . tolong ah bagi aku simpan semua memory ni . im sorry if aku sakitkan hati kao . aku memang tak bermaksud nak siksa kao . kalau aku pergi dari sini boleh buat kao hepy aku sanggup weyy . Luka akau , sakit aku semua aku tahan . begging you back dekat aku ema , aku tahu susah untuk jadi kenyataan . Memang tak pon jawapan dya . everything is became history now , memang tak mungkin berulang  . maybe lao kao datang pon sekadar lam sweet dream aku je weyy . Kadang-kadang aku menangis , meraung sampai kuar air mata darah sekalipon takkan boleh dapat weyy . kao tetap ngan pendirian kao . aku memang tak boleh nak ubah pape .Dah orang tanak tedy , kao perlu terima , sedar kao tuh memang tak layak tok dya . kao tuh tak sempurna , kao banyak sangat kekurangan kao tak sama dengan dya . Tapi tedy kao pon ade gak hati perasaan kan same cam orang lain . Hati kao menangis tiap kali kao tengok dya . even berkali kali kao pujuk hati kao tedy , dya still degil kan . kao try buat hati kao tok accept orang lain but still same . If macam tu baik kao buang je hati kao yang tak berguna tu tedd . Tak guna langsung lao kao still simpan pon . 

No comments: