Donut's sweeties

Thursday, February 9

non in mood

hey peeps , mood aku ta okay sangat idk sebab ape . maybe aku tak bape nak sihat , having fever tambah pulak kene flu teruk ni . tapi yang paling merungsingkan kenapa sayang aku dah berubah . i need her back . aku tak faham ape salah aku dah buat sampai dya tanak layan aku . ye aku paham dya demam juga , tapi jangan lah sampai abaikan aku then aku text aku call nak tanya sal dya , aku rindu dya , aku risau en dya . tapi takpe lah kalu dya dah ta perlukan aku . akku paham aku jauh kan , sayang jangan lah berubah macam uh d tak suka , jangan lah marahkan d . d takud , bubu d nak bubu dulu . bubu cepat la sihat sayang . jangan lah suke memarah lagi tau bubu . love you toto much lahh . baby , d miss you sangat . paham kan ? tengok ni pic kita dulu , hepy je .



No comments: