Donut's sweeties

Thursday, December 15

Nevermind ♥

Dua tiga menjak ni kita asyik bergaduh je kan , then gaduh sebab benda yang kecik gampang then tade sebab munasabah langsung bahan tu nak dijadikan isu . Kao dah mula bencikan aku or bosan dengan aku , ataupon aku yang careless yang buat kao amik keputusan untuk jauhkan diri dari aku ? or maybe aku punya pikiran dah jauh melencong pikir kao bencikan aku . please aku perlukan jawapan lah , aku bukan penyabar sangat untuk tunggu benda tu , aku nak kao cakap ape yang sebetol-betol yang dah jadi ngan kita . Oke , aku selalu nampak kao layan orang lain tak same dengan kao layan aku . aku pengkid kao kan ? or aku ni kawan kao ? kenapa kao layan orang lain lembut,baik je . aku kao lain ? ouhh , ataupon aku ni tak layak nak di layan baik-baik ke ? weyy , aku ngaku lah selama ni aku banyak sangat buat salah , then berkali-kali jugak kan aku minta maaf . then after tu baik balik , then tak sampai sehari gaduh . penat lah , pastu terus nak ungkit salah salah aku tu . hemm , mane boleh . aku pon manusia , ofcos manusia ade hati kan ? kao ingat aku tak sakit ke ? macam-macam aku dah janji kan n most of janji aku tu half aku dah buktikan kan ? payah sangat kao nak terima kenyataan yang i've change ? payah ? please lah begging to think what i've done to you k sayang . not at all time blame me . padahal benda yang langsung aku tak buat and langsung aku tak terfikir . once i have you not too easy to me to let you go . its to early to choose our way after this , its still 2 months only , i want the rest of my life just be with you . Too  tired with all this thing . please i want you back like 2months ago , bukan macam sekarang . aku nak kao dulu ! kalau kao nak sangat balas dendam oke go on find someone else yang lebih better dari aku . yang boleh tahan semua perangai kao . semua baik buruk kao , aku terima , but please honest . aku tanak sakit aku berulang dua kali . aku bukan mesin , aku manusia oke . sakit aku memang aku yang tanggung but benda ni kacau life aku seharian . orang sekeliling aku , aku taknak menyusahkan orang lain . if aku hidup sorang-sorang je dalam dunia ni tape lah kao nak sakitkan aku pon . hemm , lastly sayang , aku nak kao tahu aku betol-betol sayang kao macam mane kao sekali pon . jahat mane kao , baik mane pon kao . aku tetap sayang kao , jangan tanye kenapa . 

No comments: