Donut's sweeties

Friday, November 4

super pundis kencing hancing .

oke , dis story bukan sal sapesape cume aku nak share 2 benda ni . kalau raserase taknak bace pon lantak kao lah dongol , HAHA . nak muntah darah sekali pon kat tempat lain lah ye . mereka yang akan aku cite ni adalah memang paruparu ngan buah pinggang aku . kalau dorang tade , memang sunyi der hidup aku , sejak aku meningkat dewasa ni , sejak aku jauh dari family aku , dorang ah jadi tempat gantung aku , aku hepy macam orang gile , aku sedih macam bukan orang pon dorang tetap ade je nyemak dengan aku . Rase bertuah doh kadangkadang ade membe yang betolbetol prihatin tentang hidup aku , yelah , sebelum ni ade mama aku . but sekarang ni aku sorangsorang kat tempat orang , so dorang je lah aku ade . even pernah satu ketika aku down gile pon dorang still sabar layan aku , aku lari jauh mana pon dorang kejar aku . 


haha , yang ni peparu aku . KIM name dya , hemsem tak weyy ? boley lah sikit dari tade . haha , dya ni kekadang pelik sikit perangai , cam gampang pun ade doh . haihh kim kim , aku sayang kao . kao kan gp aku dulu , sejaksejak ade hantu rambot merah datang . musnah hubungan yang lame kita bina dulu , haha . bodohh ! papehal pon kao manusia yang penting lam hidup aku , kao cakap ape je aku buat weyy . kao nak aku lupakan dya ye? oke ayang , abang lupakan dya yeee . kao jage diri elokelok even kite satu rumah pon aku bukan selalunye dengan kao sampai bilabila kan bestie ? aku ingat semua benda yang kao buat kat aku , kita pernah gado and kita pernah menangis sesama kan ? hellyeahh ! hodohh dohh muka kao nangis , aku tape , papehal pon aku memang dah terbukti comel . LOVE YOU LIKE A LOVE SONG BABY !


okeh ,this pompuan name is lydia . haha , kao buah pinggang penggerang jantung aku . haha , aku pon sayang kao sangat lydia , kalau kao tade sape lagi nak ceramah aku malam malam buta cam harihari sebelum ni ? haha . kalau aku tade kao sape nak teman aku pg mamam roti canai pagipagi buta kalau kau lapar tetibe bangun dari tidur memalam ? kao gak kene hadap en ? kao selalu je ade bilebile mase pon bap tuh akupanggil kao superwoman aku . sweet kan aku ? haha . kalau kao tetibe nak marah kao makesure bagitahu aku dulu k sebab aku taknak rase hilang kao lagi . serik doh gadoh ngan kao evendow 2jam pon . haha . papepon , terlalu banyak mase,tenaga semualah kao habis en kat aku kan ? terima kasih je aku dapat balas . selebihnye tuhan je boleh balas lydia . kao garang macam ne pon aku tetap sayang kao , tetap kawan kao . LOVE YOU LAH SOOD !


nanas sayang , kao walaupon jauh dari aku , kao paling terbaik yang pernah aku ade dalam hidup , nak jadi kawan kao , macam macam kita lalui en , kao pon ingat kan ape ? sayang , aku tak pernah lupa kao . aku banyak doh buat jahat ngan kao , buat pahala pon banyak ngan kao . walaupon kita jarang contact , jumpa pon sebulan sekali je , yelah kao busy , aku pon buatbuat busy . haha , tapi aku still ingat kao bestie , kao hempedu aku , limpa aku , konek aku semua kao . you are the most special things that i ever had . kawan cam kao walaupon berjuta tahun hidup pon belum tentu aku jumpe weyy . macam ne keadaan aku pon kao accept , macammane orang halang kao kawan ngan aku kao tetap jugak nak bestie ngan aku kan weyy ? aku kenal kao dari sekolah rendah lagi weyy , time tuh kao pakai tudung pon senget je . haha , comel doh . thanks sebap selalu ade dengan aku . SAYANG KAO LAH AWEK . 


haha . aku dah gile kan , yesssss ! sebab aku memang gila kan kao lah . tak malu lahh aku ni en . okeng , aku malas nak cakap kao nampak kertas kat atas so bermakna ape ? aku dah pernah cakap kat kao dulu . and kalau sampai benda ni aku dah buat , so aku dah amek keputusan lah tu . kan ? kao dah taknak aku kan ? so , go on awek . that is your choice . aku dah memang tak boleh putar mase so this is it . im done ! everything is over . no more hope and no more missing of you , im relize who are me inside you and im glade you so easy to forget all . its oke babe , i'll keep this as my sweet moonbean . seribu tahun pon your the best ive have sayang . even kao bukan milik aku , bayang bayang aku tetap ade selagi kao berjalan aku tetap tunngu kao . walaupon mulot aku kate tidak , hati aku hanya aku yang tahu . sakit aku , sedih aku , pilu aku biar aku yang tanggung . done ! so thanks a lot dengan semua ni sayang , aku hargai ape yang kao buat walaupon aku tak tahu benda tu dan aku tetap anggap kao banyak berkorban untok aku ye . again , thanks a lot . 


No comments: