Donut's sweeties

Sunday, September 25

kura kura yang hilang

kao dah buat hati aku betolbetol kecewa doh . aku harap aku dapat buang kao dari aku . kao langsung tade perasaan kemanusiaan langsong sampai sanggup buat aku macam org hilang akal kol kao non stop , nangis harihari non stop sebab kao . agak agak kao kan , seronok ea buat aku camtu . seronok puas hati kan dapat tengok hidup aku porak peranda macam ni , hari ni da masok 2 hari aku ta disturb life kao wey . best kan ! tenang sikit hidup kao . see ! aku janji takan kacao kao lagi weyy , cukup ahh kao bagi aku gyla gyla kan kao . aku dah ta sanggup hidup macam ni , kao hepyhepy tapi aku sibuk nak ingatingat nak rindurindukan kao . apa aku dapat ? tade apa weyy . aku tunggu kao dah cukup bagus weyy , tapi kao layan aku macam sampah yang berulat ! come on babe , sampahsampah aku ni yang penah kao sayang . kao tak ingat langsung 22hb kan . aku fikir kao boleh jadi bestie aku walau kita tade pape , tapi kao langsong pon tak pandang apa yang aku buat kat kao . now ! jam 2122 25/09/2011 kao dah betolbetol sakitkan hati aku . aku dah cukup menangis tersiksa dengan kao . kao mmg bukan untuk aku . kao baik , aku jahat , kao perfect . aku tak layak dipandang . aku hina , bia lah aku hidup dengan cara aku . buat apa kalau aku meraung untuk orang yang lansong tade hati dan perasaan . org tu layan aku macam sampah . tak guna aku menunggu org yang bukan hatinya untuk aku . tak de guna aku rindu sedangkan dya rindukan org lain . aku dah tanak tahu pasal kao walaupon aku terpaksa butakan mata aku dan jugak hati aku . aku dah tak kisah semua tu , hati aku betolbetol dah mati . aku harap keputusan aku ni buatkan kao puas dan bersyukur sebab dah tade ulat sampah ni kacao kao , wish setiap malam nyte kat kao n selalu support kao . terima kasih atas kesedihan ni . aku doakan kehidupan kao lebih bahagia , aku yakin kao mesti dah bahagia di saat kao bace blog aku . kao mesti tersenyum kan . ni ape yang kao nak , aku dah hilang kao . aku betolbetol dah hilang kao .  aja aja fighting !

No comments: