Donut's sweeties

Tuesday, August 9

Selamat jalan kekasih

ema even kao dah tade lam hidup aku , tp aku tetap sayang kao . aku sedar aku tak mampu ubah pendirian kao , dan aku sedar aku bukan untuk kao . aku dah cukup hepy kao nak berubah untuk jadi yg lebih baik . Memang aku tak nafikan benda tu payah aku nak terima tapi aku mesti terima dengan hati yang rela . Aku perlu kuat . kuat untuk terus melangkah walaupon tanpe kura-kura aku . Aku penat tunggu kao semalam ema, aku cume nak bg kao something . aku nak bg kao kotak, kotak yg aku letak segala kenangan kao dengan aku . tapi kao berkeras taknak jumpe aku . aku tunggu dekat bus stand dari pkol 1pm sampai 9pm . aku fikir kao akan jumpe aku , tp aku silap , kao dah betulbetul taknak tengok aku yang jijik ni ye . Aku paham ema , semuanya aku dah faham . Tapi aku anggap hadirnya kao dalam hidup aku adalah kenangan yg paling terindah walaupon tak lame aku dah cukup bahagia ape yang kao dah buat kat aku . terima kasih banyakbanyak sayang . Aku rela kao pergi . Aku ? aku biarlah dengan hidup aku yang entah sampai bila hidup dalam kenangan . NORIRMA FAZIRA BT BADRIN kao kurakura terakhir yang aku ade . aku doakan kebahagiaan kao bersama insan yang kao sayang . aku minta maaf segala salah silap aku , halal kan ape yang dah aku makan . lastly, terima kasih atas layanan kao,sayang kao,keprihatinan kao dekat aku selama ni ok . tengs . . .

No comments: