Donut's sweeties

Sunday, August 14

Hard to get u , impossible to forget u .

kao tahu . sejak kao tade , aku dah jadi addicted gyla ngan benda alah ni . boleh mati cepat aku , benda ni aku isap dalam jangka masa 19 hari kao tahu . perh ! lao mak aku tengok , serangan jantung ahh . haha ! tiap aku nak col kao tak pon nak tergeditgedit text kao , mesti aku isap puas2 menda alah ni . haha , kao tahu tak , aku rendu kao sesangat . dengan menda ni je aku boleh lupakan kao , aku tak boleh nak text kao macam dulu sebab aku tahu kao tak suka kan . walaupon aku text kao macam ne sekali pon kao tak eply aku . tak guna aku merayu habis habisan dekat kao . sampul kuning tu aku buat sehari lepas last aku jumpa kao , macam2 aku tulis dalam tu , kao boleh tengok dah konyok benda tu aku letak dalam beg . aku ingatkan boleh lah bagi dekat kao , tapi tak mungkin terjadi kan . hemm , lao aku col kao pai lebam pon kao takkan answer gak aku punye col . aku dah buntu kenape hati dan otak aku still sayang , ingat kat kao . DEGILDEGILDEGIL ! aku dah tak tahu nak buat lagu mana dah ! makin aku nak lupakan kao , makin aku ingatkan kao . makin aku nak jauhkan dari kao makin aku rase dekat ngan kao . aduhh ! hati hati , kao nyusahkan aku betol lah ! mungkin ada hikmah yang berlaku kan . TEDY ! kao kuat kan ! pasrah ape yang berlaku . EGATEGATEGAT ! she hate you ! and forever she will hate you tedy ! wake up . for you <3 anything happen my heart is forever yours  . kotak hati aku dah memang ade kat kao kan , memang aku tak boleh lari ah dari sayang kao . pliss jangan mintak untuk aku lupakan kao k . aku tak boleh buat benda tu . even kao nak benci aku sekali pon benci ah . aku tak kisah tapi jangan suruh aku lupakan kao , minta maaf aku memang tak boleh nak tunaikan permintaan kao . kalau kao nak ludah aku sekali pon aku rela . EMA , bukannya kao tak tahu aku kan memang degil , keras kepala . so , aku tetap aku ! hati aku dah tetap terukir nama kao kan . kao nak padam macam mana sekali pon takkan boleh terpadam . tak terlanjur kut kan lao aku nak cakap aku cinta kao dengan sepenuh hati aku , aku sayang kao lebih dari kao tahu kao takkan pernah tahu semua tu, aku try nak bahagiakan kao , macam janjijanji aku kat kao , aku nak buat kao hepy sebab aku terlalu cintakan kao , tapi semua tuh impian tinggal harapan yang takkan dapat aku ulang, kenapa kao biar aku sorangsorang macam ni, kenapa kao biar aku tunggu kao , kenapa kao lepaskan tangan kao dari aku , kao lupa ke janjijanji kao sebelum ni kat aku , aku takkan lupa apa yang dah berlaku antara kao dan aku . aku nak selamanya dengan kao ema , aku rindu tengok kao senyum , aku rindu semua tu ema , hemmm ,  . sekian terima kasih :)

No comments: